Gruppeadministratorer

• Profilbilde

Nykommere

Offentlig Gruppe aktiv for 6 måneder siden

Ny på Liveview? Dette er gruppen hvor du kan spørre og prate om om hva du måtte ønske.

Helt fersk, men eldre traver (4 innlegg)

← Gruppeforum   Oversikt over Gruppefora
  • Profilbilde nashira sa for 6 måneder siden:

Hei!

Fant liveview via twitter og har sett meg litt rundt her nå, men finner ikke svar på det viktigste spørsmålet mitt. Går det an å importere en eksisterende blogg?

• Profilbilde Joachim Olsen sa for 6 måneder siden:

@nashira
    Det er fullt mulig å importere innhold fra en annen blogg ja.

1. Opprett din nye blogg her på Liveview
    2. Gå inn i kontrollpanelet ditt
    3. I menyen “Verktøy” er det et valg som heter Importer
    4. Velg hva slags blogg du vil importere fra (annen wordpress-blogg, blogger etc)
    5. Følg instruksjonene (forskjellig avhengig av hva slags blogg du vil importere fra)

Importering fra Blogg.no er ikke mulig riktig enda, men det jobbes med saken :)

• Profilbilde nashira sa for 6 måneder siden:

Jeg har en WP blogg. Hva skjer da når jeg legger ut innlegg i den, importeres de automatisk til den her? Eller må det gjøres manuelt for hvert innlegg? Har ikke den største tekniske innsikten i verden..

http://uv-blog.uio.no/wpmu/nashira-christensen/

• Profilbilde Joachim Olsen sa for 6 måneder siden:

@nashira
    Dersom du vil opprettholde begge blogger ville du måtte poste manuelt i hver av dem ja.
    For å importere innholdet i den du har fra før, må du i kontrollpanelet til den eksisterende bloggen eksportere innholdet (er på samme plass som importering). Da vil du få en fil lagret på pc’n som du kan laste rett opp i bloggen din her som vil ta med seg alle innlegg, nøkkelord etc etc