Ny på Liveview? Dette er gruppen hvor du kan spørre og prate om om hva du måtte ønske.
Hei!
Fant liveview via twitter og har sett meg litt rundt her nå, men finner ikke svar på det viktigste spørsmålet mitt. Går det an å importere en eksisterende blogg?
@nashira Det er fullt mulig å importere innhold fra en annen blogg ja.
1. Opprett din nye blogg her på Liveview 2. Gå inn i kontrollpanelet ditt 3. I menyen “Verktøy” er det et valg som heter Importer 4. Velg hva slags blogg du vil importere fra (annen wordpress-blogg, blogger etc) 5. Følg instruksjonene (forskjellig avhengig av hva slags blogg du vil importere fra)
Importering fra Blogg.no er ikke mulig riktig enda, men det jobbes med saken
Jeg har en WP blogg. Hva skjer da når jeg legger ut innlegg i den, importeres de automatisk til den her? Eller må det gjøres manuelt for hvert innlegg? Har ikke den største tekniske innsikten i verden..
http://uv-blog.uio.no/wpmu/nashira-christensen/
@nashira Dersom du vil opprettholde begge blogger ville du måtte poste manuelt i hver av dem ja. For å importere innholdet i den du har fra før, må du i kontrollpanelet til den eksisterende bloggen eksportere innholdet (er på samme plass som importering). Da vil du få en fil lagret på pc’n som du kan laste rett opp i bloggen din her som vil ta med seg alle innlegg, nøkkelord etc etc
For å bli med på moroa, logg inn! Dersom du ikke allerede er medlem kan du opprette en konto.
Husk meg